«Як визначити, що знімати?»

«Як визначити, що знімати?»

«Як визначити, що знімати?»

288

«Хочу щось, сам не знаю, що». Думаємо, така ситуація траплялась майже з кожним із нас. «Хочу відео, але не знаю, яке». Насправді, в цьому немає нічого дивного і смішного. Різновидів зйомки на сьогодні достатньо, аби загубитись в них. Всі процеси начебто схожі – камера, режисер, світло, оператор. Але ні. Послуги на відеоринку постійно збільшуються, і це круто, ми розвиваємось. Тож, як визначити, що саме «необхідно мені»? Давайте розбиратись.
Вся відеосфера зводиться до трьох напрямків – кіно, реклама, та «інше». Кіно – таке близьке до нас, як для глядачів, і таке далеке, як для креаторів. Може створюватись роками, має свої підвиди, типи, класифікацію та історію. Детально про нього тут описувати не будемо. Але, якщо раптом Ви живете ідеєю зняти круте кіно – давайте обговоримо! Ми готові створювати і такого масштабу проекти.
Але зараз про те, з чим найчастіше до нас звертаються, і що насправді є важливим важелем у розвитку бізнесу. Не секрет, що відеоринок зараз захопив майже всі можливі платформи. І саме за допомогою відео ми дізнаємось основну інформацію, вирішуємо, що придбати, і куди піти. Королевою цієї рубрики є реклама. Якщо ви хочете, щоб про ваш продукт всі говорили, щоб, просинаючись і засинаючи люди згадували саме ваше лого і слоган, говорили вашими ідеями, наспівували Ваші пісні – необхідна рекламна зйомка. Рекламне відео необхідне для створення іміджу, популярності та розвитку бізнесу.
Що ж таке це «інше»? Сюди віднесемо всі «інші» види – анімаційні відео, іміджеві, корпоративні, промо відео, аерозйомка, зйомка love story, бекстейджі, стріми. Цей список можна продовжувати і далі. Чому ми так визначили? Просто для розуміння, що коли ви вирішуєте відзняти рекламу – це не означає, що там не може бути анімації чи аерозйомки, і навпаки. Звичайно, що границі є у кожного виду і детальше про кожний із них, ми все таки розкажемо у наступних статтях.
Тож, як визначити, що знімати? Задайте собі такі запитання:
Що я хочу? Для чого це мені? Який я хочу результат? Хто мій глядач? Що я для цього можу зробити?
Потім звертаєтесь до креативної студії «L.A. production» і вже наша команда буде трудитись над вашим іміджем та стилем. Аби у Ваш продукт всі закохались!